Poniżej wyciąg z regulmainu dotyczący gwarancji
VIII. Reklamacje i Gwarancja Towarów
- Towary w ofercie sklepu są tylko nowymi produktami i Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towary wolne od wad.
- W przypadku stwierdzenia wady w zakupionym Towarze Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego ma prawo do złożenia reklamacji.
- Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Składanie reklamacji: Reklamację można złożyć pisemnie i dostarczyć osobiście bądź drogą mailową. Aby była rozpatrzona, reklamacja musi zawierać odpowiednie elementy, minimum:
- imię, nazwisko, numer telefonu Klienta
- Nazwa, rozmiar, typ, kolor kupionego towaru, dowód zakupu
- Opis usterki – przy bardziej skomplikowanych uszkodzeniach wskazane jest dołączenie zdjęć poglądowych
- Sugerowane rozwiązanie reklamacji
- Po otrzymaniu dokumentu reklamacji Sprzedawca poinformuje, czy jest potrzeba odesłania produktu. W przypadku potrzeby odesłania produktu, adres do wysyłki to: 4motoshop, Krakowska 180 budynek H, 52-015 Wrocław, tel. 531219884.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w terminie, reklamacja zostaje uznana.
- Gwarancji podlegają:
- Wady fizyczne powstałe z winy producenta.
- Wyłącznie Towary, które są używane przez Klienta zgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancji nie podlegają:
- Uszkodzenia mechaniczne Towaru,
- Naturalne zużycie Towaru,
- Produkty z wadami jawnymi widocznymi w dniu zakupu,
- Uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwej konserwacji,
- Wygoda Towaru, czyli niewłaściwe dopasowanie do kształtu ciała lub preferencji,
- Membrany jako materiał, który z czasem traci właściwości.
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY