Oferta firmy EBC Brakes zawiera wysokiej jakości klocki hamulcowe do motocykli, które są produkowane w fabrykach w Wielkiej Brytanii oraz USA. Szeroka gama mieszanek klocków hamulcowych pozwala na dostosowanie klocków do stylu jazdy oraz odpowiednich warunków.
![Rodzaje klocków hamulcowych EBC - który typ mam wybrać? 3 FA](https://4motoshop.pl/wp-content/uploads/2019/12/FA.jpg)
Seria FA to klocki organiczne wzmacniane włóknami aramidowymi, które będą idealnym wyborem dla kierowców motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Cechy: średnia żywotność oraz niskie zużycie tarcz hamulcowych.
Seria Double H to klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi. Dedykowane to motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężkich. Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy. Cechy: duża stabilność temperaturowa, dobre wyczucie oraz trwałość.
Seria V-Pads jest dedykowana do ciężkich motocykli turystycznych oraz cruiserów. Wysoka trwałość okładziny pozwala na skuteczną i długotrwałą eksploatację. Cechy: dobre wyczucie oraz duża trwałość klocków hamulcowych.
Seria TT to dobrej jakości klocki hamulcowe produkowane na bazie mieszanki karbonowej. Dedykowane do użytku sportowego w motocrossie oraz ATV. Cechy: dobra siła hamowania oraz dobra trwałość w suchych warunkach.
Seria R to spiekane klocki hamulcowe motocyklowe produkowane ze stopu miedzi, idealnie sprawdzające się w motocyklach enduro i cross. Cechy: najwyższa trwałość, skuteczne hamowanie w trudnych warunkach np. w błocie, piachu, wodzie.
Seria MXS jest produkowana w USA ze spieków stopów miedzi, wykończone dodatkową diamentową powierzchnią. Klocki hamulcowe dedykowane do motocykli crossowych oraz enduro. Cechy: bardzo wysoki współczynnik tarcia.
Seria GPFA posiada specjalne płytki ze stali nierdzewnej, zapewniające lepsze chłodzenie. Klocki hamulcowe są dedykowane do motocykli wyścigowych na tor. Cechy: najwyższa stabilność temperaturowa, wysoki współczynnik tarcia.
Seria EPFA to klocki hamulcowe wykonane ze spieku mieszanki sinterowej. Idealnie sprawdzają sie do motocykli sportowych. Cechy: wysoka stabilność temperaturowa, zwiększony współczynnik tarcia, zredukowane zużycie tarcz hamulcowych.